תוסף פופאפים לוורדפרס

WordPress Popups Plugin

אחד הלקוחות שלנו הגיע עם דרישה לתוסף פופאפים לוורדפרס בשביל האתר שלו. לפני שפנה אלינו עם הבקשה לתוסף פופאפים מותאם אישית לוורדפרס, אמר שבדק המון תוספי פופאפים מהמגוון הרחב הקיים אך אף אחד מהם לא התאים לו. לרובם היו רק חלק מהיכולות שהיה צריך וחלקם פשוט לא התאימו לו. אף תוסף קיים לא ידע לספק לו בדיוק את מה שרצה.

מטרות

המטרה העיקרית של הפרויקט הייתה לייצר תוסף מותאם אישית לצורכי הלקוח שיספק לו בדיוק מה שהוא צריך – תוסף פופאפים מותאם אישית. מערכת הפופאפים נועדה לעזור ללקוח לאסוף לידים ולהגדיל את רשימת התפוצה שלו. על כן, הפופאפ ידע לקבל כתובת מייל מהלקוח ולהוסיף אותו לרשימת התפוצה אותה הגדיר הלקוח בהגדרות הפופאפ. לצורך העניין, הלקוח יכול ליצור כמה פופאפים שירצה ולקשר כל אחד מהם לאיזו רשימת תפוצה שהוא בוחר בחשבון ה- MailChimp שלו. בנוסף, לאחר שהלקוח נרשם לרשימת התפוצה בהצלחה, מיוצר קופון לאתר באופן אוטומטי. את הגדרות הקופון הלקוח מגדיר בהגדרות הפופאפ. ההגדרות מאפשרות לו ליצור קופון באיזו קונפיגורציה שירצה בהתאם למה שהתוסף WooCommerce מאפשר. לאחר שג’ונרט הקופון, הוא מוצג ללקוח בפופאפ והוא יכול כעת להשתמש בו עם אותו המייל איתו נרשם לרשימת התפוצה.

תהליך הפיתוח

לאחר שעברנו עם הלקוח על האפיון ולאחר שוידאנו כי אנחנו מבינים את האפיון ואת הציפיות שלו באופן מוחלט, סיפקנו הערכת שעות ולאחר אישור שלהן, התחיל תהליך הפיתוח. כל מהלך הפיתוח היה שקוף לחלוטין ללקוח שקיבל עדכונים שוטפים על התקדמות העבודה.

בניית התוסף התחלקה למספר אבני דרך שבסוף כל אחת מהן התבצע סנכרון מול הלקוח והצגה של הדברים שפותחו עד כה בתוך המערכת הנ”ל. בעת סיום הפיתוח ולאחר בדיקה ראשונית שלנו, העברנו את העבודה ללקוח שבדק גם הוא את המערכת בתוסף החדש שפיתחנו. לאחר שאישר את העבודה, העלינו אותה לסביבת הפרודקשן והלקוח התחיל להשתמש בה.

How it Works

על מנת ליצור פופאפ חדש באתר, הלקוח ניגש לאיזור ניהול הפופאפים באתר. שם, הוא יכול לנהל פופאפים שיצר בעבר או ליצור פופאפ חדש.

הלקוח יכול כעת ליצור פופאפים כאות נפשו ואלה ההגדרות אותן הוא יכול להגדיר עבור כל פופאפ בנפרד:

  • כותרת הפופאפ
  • תוכן הפופאפ
  • טקסט כפתור הרישום לרשימת התפוצה
  • רשימת התפוצה בחשבון ה- MailChimp שלו אליה הוא רוצה לרשום את המשתמשים מאותו הפופאפ
  • הוספת תגיות ב- MailChimp למשתמשים שנרשמו מאותו פופאפ
  • תמונה לפופאפ
  • במידה ויש תמונה – האם היא תופיע מעל תוכן הפופאפ עצמו או לצידו
  • הגדרות הקופון על סמך ההגדרות אותן מאפשר התוסף WooCommerce
  • האם ולאיזה עמוד להעביר את המשתמש לאחר הרישום לרשימת התפוצה וקבלת הקופון

לסיכום

כתוצאה ממערכת הפופאפים שפיתחנו ללקוח בתור תוסף מותאם אישית לוורדפרס, הוא הצליח להגדיל את כמות הלידים מהאתר ולהגדיל מכירות בעזרת הקופונים שג’ונרטו על ידי המערכת. יתרה מכך, הוא הצליח להגדיל משמעותית את רשימת התפוצה שלו הודות לאינטגרציה עם MailChimp שביצענו בשבילו כחלק מפיתוח המערכת בתוסף ולקלות יצירת הפופאפים במערכת הניהול. הפיתוח שעשינו ללקוח מספק לו כלי עוצמתי לניהול הפופאפים באתר שלו, תפיסת לקוחות חדשים, הגדלת כמות הלידים ורשימת התפוצה וכמובן, הגדלת מכירות.

לעוד פרויקטים לחצו כאן

פרויקטים נוספים